Det er muligt at registrere og administrere vores venteliste på hjemmesiden.
På hjemmesiden er der under Andelshotellet/Andele til salg/ Gensalg af andele et link til en side om ”Ventelisten”.
Det er suppleres med et selvstændigt menupunkt Andelshotellet/Venteliste – efter ”Andele til salg”.
I afsnittet om ventelisten er det beskrevet at man kan skrive sig op på ventelisten ved at anvende samme blanket som når man oprettes som gæst - man skal blot vælge at man vil på ventelisten.
Blanketten modtages af WEB-master, som sørger for at oprette personen på ventelisten - og personen er samtidig oprettet som gæst på hjemmesiden.
Hvis personen der ønsker optagelse på ventelisten i forvejen er registreret som gæst, skal der i stedet anvendes kontaktformularen, so sendes til WEB-master - og vælges: Ønsker optagelse på ventelisten.
Personer der oprettes på ventelisten i 2025 tildeles etiketten ”Venteliste 25-26”.
Personer der oprettes på ventelisten i 2026 tildeles etiketten ”Venteliste 26-27”.
I efteråret 2026 sendes besked til de på ventelisten der har etiketterne ”Venteliste 25-26”, om betaling af fornyelsesgebyr på kr. 250 for det kommende år.
Når de har betalt fornyelsesgebyret giver kassereren besked til WEB-master.
De tildeles derefter etiketten ”Venteliste 26-27” - De er dermed også på ventelisten i 2027.
Personer der oprettes på ventelisten i 2027tildeles etiketten ”Venteliste 27-28”.
I efteråret 2027 sendes besked til de på ventelisten der har etiketterne ”Venteliste 26-27”, om betaling af fornyelsesgebyr på kr. 250 for det kommende år.
Når de har betalt fornyelsesgebyret giver kassereren besked til WEB-master.
De tildeles derefter etiketten ”Venteliste 27-28” - De er dermed også på ventelisten i 2028.
Og sådan fortsætter det de kommende år.